اطلاعيه كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي سال 1391

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

اطلاعيه كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي سال 1391

 

1) داوطلبان اجازه دارند تا تنها در صورت اشتباه در ورود عكس، نسبت به اصلاح آن اقدام كنند و سپس اقدام به گرفتن كارت ورود به جلسه آزمون دعوت به همكاري نمايند.
2) آزمون راس ساعت 8:00 صبح روز جمعه مورخ 25/12/1391در محل هاي اعلام شده به شرح جدول زير در سراسر كشور برگزار خواهد شد.
3) آزمون مذكور با دو دفترچه از ساعت 00/8 صبح لغايت 00/12 ظهر برگزار خواهد شد. مدت زمان پاسخ به سوالات براي دفترچه اول، 150 دقيقه و براي دفترچه دوم 90 دقيقه تعيين شده است.
4) درب هاي ورودي مراكز برگزاري آزمون راس ساعت 7:30 بسته خواهد شد و داوطلبان مي بايستي حداقل يكساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاري آزمون حضور داشته باشند.
5) به همراه داشتن كارت ورود به جلسه آزمون، كارت ملي يا شناسنامه عكس دار و اصل فيش واريزي ثبت نام براي داوطلبان الزامي مي باشد.
6) از ورود افرادي كه فاقد مدارك مذكور باشند، به جلسه آزمون جلوگيري خواهد شد.
7) داوطلبان قبل از ورود به جلسه آزمون، از محل استقرار خود با توجه به شماره داوطلبي درج شده بر روي كارت ورود به جلسه آزمون كه در محل درب ورودي محل آزمون نصب شده است اطلاع خواهند يافت.
8) به همراه داشتن مداد مشكي نرم، مداد تراش و پاك‎‎كن براي داوطلب الزامي مي باشد.
9) به همراه داشتن هرگونه وسيله شخصي از جمله كيف دستي، تلفن همراه، ماشين حساب و دستگاه الكترونيكي در زمان برگزاري آزمون ممنوع است و در صورت مشاهده از ادامه شركت داوطلب در آزمون جلوگيري بعمل خواهد آمد.
10)   آندسته از متقاضياني كه در زمان واريز وجه ثبت نام، اقدام به واريز مبالغ كمتر از آنچه در آگهي دعوت به همكاري نهاد درج گرديده نموده باشند، مي بايستي پيش از شركت در آزمون مذكور نسبت به واريز مابه التفاوت وجه واريزي تا مبلغ 000/200 ريال اقدام نمايند. در غير اينصورت از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگيري به عمل خواهد آمد.
11)   داوطلبين مي بايست نسبت به شناسايي مكان روز آزمون، در روزهاي قبل از آزمون اقدامات لازم را انجام دهند.
 
تذكر: داوطلبين گرامي تا زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي جهت كسب اطلاعيه هاي روابط عمومي در خصوص آزمون و اعلام نتايج به پرتال نهاد كتابخانه هاي عمومي استان خراسان رضوي مراجعه فرمایند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: